Page 61 - Annual Report 2014
P. 61

3. Rajchamaha, K. & Punnakitikashem, P. (2014). Valuation of Technology Business Incubator
            Model: The Comparative Study towards Good-Practice Approach. Paper presented at the 6th
            THAITIMA 2014, Bangkok, Thailand 5-6 June 2014, proceeding pp.104-111

                    4. Dararuang, A. & Gerdsri, N. (2014). Technology Roadmapping for an Emerging Small
            Software Business. Paper presented at the 6th THAITIMA 2014, Bangkok, Thailand 5-6 June 2014,
            proceeding pp.292-299


                    5. Lerttriluck, W. & Gerdsri, N. (2014). Forecasting Adoption Trend and the Growth of
            Mobile Payments Technology in Thailand. Paper presented at the 6th THAITIMA 2014, Bangkok,
            Thailand 5-6 June 2014, proceeding pp.300-309

                    6.  Petison,  P.  &  Manomaikul,  K.  (2014).  การออกแบบนวัตกรรมด้านการบริการ  :  กรณีศึกษา
            Zabbver Delivery. Paper presented at the 6th THAITIMA 2014, Bangkok, Thailand 5-6 June 2014,
            proceeding pp.383-387

                   7. Bunchongpru, N., Taveemanoon, T. & Punnakitikashem, P. (2014). Case Study of Best
            Practice  in  Supply  Chain  Management.  Paper  presented  at  the  6th  THAITIMA  2014,  Bangkok,
            Thailand 5-6 June 2014, proceeding pp.186-191

                   8. Sangkhapan, J., Sa-Ngar-Areekul, V. & Punnakitikashem, P. (2014). Organizational Innovation

            in Hotels: Case Study of Six Sigma Program at Starwood Hotels & Resorts Worldwide. Paper presented
            at the 6th THAITIMA 2014, Bangkok, Thailand 5-6 June 2014, proceeding pp.388-393
                                                                                                                61
                   9.  Toypan,  N.,  Na  Ayutthaya,  S.,  &  Punnakitikashem,  P.  (2014).  Enhancing  Service
            Operational Performance in Thai Military Bank, TMB: Case Study of Cash Flow Management. Paper
            presented at the 6th THAITIMA 2014, Bangkok, Thailand 5-6 June 2014, proceeding pp.394-400

            Book Chapter


                    1. Hunt, B. & Ivergard, T. (2014). Design of Service Excellence: People and Technology.
            CRC Press.

                    2.  Lacobucci,  D.,  Shannon,  R.  &  Grigoriou,  N.  (2014).  Marketing  Management  in  Asia.
            Cengage publishing.

                   3. Shannon, R. (2014). Transformations in Thailand’s Retailing Landscape: Public Policies,
            Regulations, and Strategies. Mukherjee, M., Cuthbertson, R., Howard, E. (Eds.), Retailing in Emerging
            Markets: A Policy and Strategy Perspective. Taylor and Francis.

                   4.  สุขสรรค์  กันตะบุตร.  (2557).  ภาวะผู้นำาองค์กรธุรกิจตามปรัชญาเศรษฐกิจพอเพียงใน.  ใน
            จารุปภา  วะสี  (บรรณาธิการ),  ผู้นำาแห่งอนาคต  คุณธรรม  การนำาร่วม  และการเปลี่ยนแปลงจากภายใน  (หน้า
            83-116). นครปฐม: โครงการผู้นำาแห่งอนาคต ศูนย์จิตตปัญญาศึกษา มหาวิทยาลัยมหิดล
   56   57   58   59   60   61   62